Δημιουργήστε… με εύκολες και γρήγορες συνταγές

Συχνές ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις

 

1.Ξέχασα το password μου τι να κάνω;

Επιλέξτε το κουμπί «Ξεχάσατε τον κωδικό σας;» και θα σας σταλεί αμέσως στο email με το οποίο έχετε κάνει την εγγραφή σας το νέο password που θα έχετε πλέον για την είσοδό σας ως μέλος του glikessintages.gr. Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε το password που σας έχει σταλεί μπορείτε να κάνετε login με το password που στάλθηκε στο email σας αρχικά και στη συνέχεια να επιλέξετε το προφίλ μου και εκεί να το αλλάξετε. Μόλις κάνετε αποθήκευση πλέον θα κάνετε login με το νέο σας password. 

 

2. Έχω πρόβλημα με την εκτύπωση των κουπονιών μου. Τι μπορεί να φταίει;

Πριν την εκτύπωση, βεβαιωθείτε ότι οι ρυθμίσεις του εκτυπωτή σας είναι σωστές γιατί μπορείτε να εκτυπώσετε τα κουπόνια σας μόνο μία φορά.

Επιλέξτε την έγχρωμη εκτύπωση.

Προτιμήστε browser όπως Chrome, Firefox ή Mozilla και όχι Internet Explorer.

 

3. Πού μπορώ να βρω περισσότερες συμβουλές ζαχαροπλαστικής;

Για περισσότερες συμβουλές ζαχαροπλαστικής πατήστε εδώ

 

4. Που μπορώ να βρω περισσότερες πληροφορίες για τη Nestle;

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της Nestlé www.nestle.gr. 

 

5. Πώς εξασφαλίζετε την καλύτερη γεύση στα προϊόντα σας;

Στη Nestlé πιστεύουμε στη σωστή διατροφή χωρίς όμως να κάνουμε συμβιβασμούς στη γεύση. Η γεύση για όλους τους καταναλωτές είναι η κινητήριο δύναμη αγοράς και απαραίτητη προϋπόθεση για μια σωστή διατροφή. Θέλουμε τα προϊόντα μας να είναι τα γευστικότερα της αγοράς και συνάμα να έχουν την καλύτερη θρεπτική αξία. Πώς το πετυχαίνουμε αυτό; Με τη κατάλληλη έρευνα και την μοναδική τεχνολογία που διαθέτει η εταιρεία. Κάθε προϊόν μας αξιολογείται τόσο για τη διατροφική του αξία όσο και για τη γεύση του, με τη στρατηγικής σημασίας για μας μέθοδο 60/40+. Αυτό σημαίνει ότι οι ίδιοι οι καταναλωτές δοκιμάζουν τα προϊόντα σε σύγκριση με αντίστοιχα προϊόντα της αγοράς, με τυφλές γευστικές δοκιμές, δηλαδή χωρίς να γνωρίζουν τη μάρκα του προϊόντος. Στόχος μας είναι το 60% όσων δοκιμάσουν το προϊόν μας να το προτιμήσουν σε σχέση με κάποιο άλλο προϊόν. Αν δε το πετύχουμε, τότε επαναξιολογούμε το προϊόν και τροποποιούμε τη συνταγή του μέχρι να ικανοποιήσουμε τους καταναλωτές μας. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζουμε ότι το προϊόν που θα φθάσει στην αγορά έχει υψηλή διατροφική αξία και υπέροχη γεύση που προτιμούν οι καταναλωτές μας. 

 

6. Πού θα βρω πληροφορίες σχετικά με τα συστατικά των προϊόντων της Nestle;

Στα προϊόντα μας τίποτα δε παραμένει κρυφό. Όλα τα συστατικά και η θρεπτική αξία του προϊόντος αναγράφονται ξεκάθαρα στην ετικέτα του. Μάλιστα την πληροφορία αυτή την κάνουμε ακόμα κατανοητή για σας μέσω του ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟΥ ΟΔΗΓΟΥ που θα βρείτε σε όλα τα πακέτα μας. Πρόκειται για ένα αποκλειστικό σύστημα απεικόνισης των διατροφικών πληροφοριών που κάνει τη πληροφορία πιο ξεκάθαρη και κατανοητή. Έτσι με απλό τρόπο εντοπίζετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε ώστε να επιλέξετε το προϊόν που ταιριάζει στις δικές σας ανάγκες. Είμαστε υπέρμαχοι της σωστής και έγκυρης ενημέρωσης και γι’ αυτό συστήνουμε προσεκτική ανάγνωση των ετικετών των τροφίμων σαν τον καλύτερο και ασφαλέστερο τρόπο γνώσης για τα συστατικά ώστε να κάνουμε σωστές επιλογές προς όφελος της υγείας μας. Για περισσότερες πληροφορίες για το ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΟΔΗΓΟ της Nestle πιέστε εδώ

 

7. Πώς μπορώ να είμαι ενήμερος για όλα τα τελευταία νέα;

Αυτό που έχετε να κάνετε είναι να εγγραφείτε στο Newsletter μας.
Με το που γίνετε μέλος θα σας κρατάμε ενήμερους για όλα τα τελευταία σοκολατένια νέα, ενώ επίσης θα μπορείτε να ενημερώνεστε πρώτοι για τα δώρα μας και τις μοναδικές συνταγές μας.

 

8. Αντιμετωπίζω πρόβλημα αλλεργίας σε κάποιο συστατικό. Πώς μπορώ να ενημερωθώ για πιθανά αλλεργιογόνα συστατικά στα προϊόντα;

Όλα μας τα συστατικά αναγράφονται στην ετικέτα, ακόμα και τα πιθανά αλλεργιογόνα για να ξέρει ο κάθε καταναλωτής τι αγοράζει, να είναι σίγουρος για τη σύσταση και τη θρεπτική αξία του προϊόντος να κάνει συνειδητές επιλογές με βάση τις δικές του ανάγκες. Τα προϊόντα της εταιρίας Nestle υπόκεινται σε διαρκή έλεγχο και πιθανό ανασχεδιασμό, ανάλογα με τις απαιτήσεις και τις συνήθειες των καταναλωτών αλλά και αναγκαίες διατροφικές αλλαγές προς όφελος της υγείας. Επομένως οι ετικέτες των τροφίμων μπορεί να αλλάζουν κατά καιρούς. Η προσεκτική ανάγνωση των ετικετών των τροφίμων είναι ο καλύτερος και ασφαλέστερος τρόπο ενημέρωσης για τα συστατικά ώστε να κάνουμε σωστές επιλογές προς όφελος της υγείας μας.

 

9. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών;

Για πληροφορίες, ερωτήσεις, υποδείξεις, σχόλια ή παράπονα σχετικά με την εταιρεία και τα προϊόντα μας στην Ελλάδα μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών της Nestlé Ελλάς:

1.    Χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεται εδώ.

2.    Στέλνοντας email στη διεύθυνση nestle.consumers@gr.nestle.com

3.    Καλώντας στα τηλέφωνα 800-11-68068 (από σταθερό χωρίς χρέωση) και 210-6844824 (από κινητό με χρέωση).

Η ομάδα του Τμήματος Εξυπηρέτησης Καταναλωτών θα σας απαντήσει το συντομότερο δυνατό.

Τα στοιχεία επικοινωνίας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών της εταιρείας μας αναγράφονται σε όλες τις συσκευασίες των προϊόντων μας.

Θέλετε κάτι ακόμα; Eίμαστε στη διάθεσή σας!

 

10. Πώς θα μπορούσα να λάβω περισσότερες συμβουλές διατροφής;

Στείλε e-mail στο mana.mia@gr.nestle.com και ο διατροφολόγος μας θα απαντήσει σύντομα.


11. Που αλλού μπορώ να βρω κουπόνια και προσφορές για τα προϊόντα της NESTLE;

Σε μια προσπάθεια να στηρίξουμε τους καταναλωτές μας σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, πραγματοποιούμε συχνά προωθητικές ενέργειες σε πολλά από τα αγαπημένα προϊόντα μας στην Ελλάδα. Αναζητήστε τις στα ράφια των σούπερ μάρκετ, στο www.nestlenoiazomai.gr , στις ιστοσελίδες των προϊόντων μας ή ακολουθήστε μας στις σελίδες μας στο facebook και στο twitter για πιο άμεση ενημέρωση.


12. Πως μπορώ να λιώσω εύκολα την κουβερτούρα;

Για να λιώσετε εύκολα και γρήγορα την κουβερτούρα σας, σπάστε τη σε κομματάκια με το χέρι και τοποθετήστε τη σε ένα γυάλινο μπολ. Λιώστε τη στο φούρνο μικροκυμάτων σε μεσαία ένταση (500W) για να μην σας καεί. Το κόψιμο σε μικρά κομμάτια βοηθάει στο εύκολο λιώσιμο, ενώ ο φούρνος μικροκυμάτων σε μεσαία ένταση είναι ιδανικός για γρήγορο λιώσιμο, ενώ ταυτόχρονα χρησιμοποιείτε λιγότερα μαγειρικά σκεύη. - Θα χρειαστείτε μόνο 2 λεπτά για να λιώσετε την κλασική κουβερτούρα στο φούρνο μικροκυμάτων και 1½ λεπτό για όλες τις υπόλοιπες γεύσεις (γάλακτος, λευκή και πραλίνα). Το ιδανικό όμως φυσικά είναι να τη βάζετε διαδοχικά για 30 δευτερόλεπτα και να ανακατεύετε κάθε φορά ενδιάμεσα (3-4 φορές αρκούν). - Όταν λιώνετε την κουβερτούρα σε μπεν μαρί, κόψτε την προηγουμένως σε μικρά κομματάκια. Τοποθετήστε την στο μπεν μαρί και αφήστε τη σε μεσαία φωτιά χωρίς να ανακατέψετε. Προσέξτε μην σας πέσει νερό καθότι αλλάζει εντελώς την υφή της κουβερτούρας. Ανακατέψτε μόλις περάσουν 5 λεπτά. Με αυτόν τον τρόπο η κουβερτούρα λιώνει πιο εύκολα και γρήγορα και αποκτά λεία & βελούδινη υφή.